Ico change country
Ico change country
Брендинг
Branding

Види товарних знаків

Одним із пріоритетних напрямків діяльності тематичного інтернет-магазину «Екопікнік» є брендування власного виробництва екологічного одноразового посуду. Окрім основного призначення, така продукція стане ефективним інструментом для реклами під час дегустацій, рекламних акцій та інших заходів, спрямованих на поліпшення позиції бренду чи іміджу компанії.
Логотип, слоган, фірмовий образ, розміщений на тарілці, чашці або упаковці, сприяє просуванню на ринок наданих послуг або товарів для продажу. Крім того, ваш логотип або символи компанії на нашому одноразовому посуді з целюлозного картону можуть перетворити тарілку або склянку на оригінальний подарунок колегам, друзям або діловим партнерам.
Високий попит на брендування посуду зумовлений можливістю низьких фінансових витрат, отримання високих результатів у проведенні рекламної кампанії та у створенні позитивного іміджу потенційних клієнтів.

Як користуватися нашим сервісом?

Ви хочете замовити одноразові чашки з одно- або двошаровим паперовим логотипом, ремісничі пакетики або миски для салатів, які буквально за 30 днів перетворюються на компост, не роблячи шкідливого впливу на екологічний контекст? Наш Інтернет-магазин до ваших послуг. Просто зв’яжіться з нашими компетентними контактними особами, перерахованими на офіційному веб-сайті, повідомте про необхідний тираж та надайте макет. До речі, сфера нашої експертизи включає розробку індивідуального дизайну з урахуванням побажань клієнта.
Ми готові провести маркування інструментів швидко та з гарантією якості, використовуючи безпечні фарби на водній основі та сучасні технології друку. Таким чином, у вас є можливість вкласти невелику суму грошей в гігієнічний посуд з презентабельним зовнішнім виглядом, який піддається вторинній переробці, не містить токсичних компонентів, абсолютно гіпоалергенний.

Цінова політика

Вартість, за яку ви можете замовити одноразовий картонний посуд, розраховується індивідуально і залежить від сукупності наступних факторів:

1. Кількість товарів, їх розмір та обсяг.
2. Кольорові рішення.
3. Техніка друку.
4. Терміни.
5. Необхідність залучення дизайнерів.

Ми готові до довгострокової та довгострокової співпраці з кожним партнером і зробимо все можливе, щоб ця співпраця принесла ділові вигоди та позитивні емоції.

У вас є питання?
Якщо ви не знайшли потрібної інформації, залиште запит, і наш менеджер допоможе вам.
Надіслати контакти
Ваш кошик